Закрити
Немає облікового запису - зареєструйтесь
Забули пароль?
Закрити

Закрити
Кошик0
Пошук
Кабінет0

Подарунок на день блогера

1972 0 13.07.2021

Блоггер - не професія, а спосіб життя. Твердження це справедливе і для пишучих просто так, «для душі», і для тих, хто заробляє блогінгом великі (і не дуже) гроші. Не дивлячись на відносну "молодість" цього заняття, блогосфера сьогодні володіє величезним впливом на громадську думку, а ведення блогу зі способу самовираження перетворилося в потужний медійний канал. Тож не дивно, що блогери вирішили справити своє власне свято. Як це зробити? Дуже просто - написати про це в блог!

Саме з простого поста почалася історія Всесвітнього дня блогера, який в цьому році відзначає вже 17 років свого існування. 5 квітня 2004 роки студент Стенфордського університету, блогер, на ім'я Ріо Акасака написав на своєму сайті про бажання заснувати Всесвітній день блогера. Молоду людину здивувала відсутність міжнародного визнання блогінгу, в той час, як у світі існувало понад 4,2 мільйона блогів. «Якщо існує День марихуани або Міжнародний день боротьби з GAP, то чому свого дня немає у блогерів?» - запитав на своїй сторінці Ріо і вирішив встановити його самостійно.


Плани амбітного студента вдалося перетворити в життя. Спочатку День блогера було вирішено святкувати 9 червня, проте вже на наступний рік урочисту дату перенесли на 14 число. Багато в чому ініціатива Акасака поширилася завдяки заснованим ним щорічним зустрічам блогерів. Ці зустрічі, як і нове свято, сприяють солідарності та міжнародній дружбі людей, які пишуть на різні теми й на різних мовах.

14 червня 2007 року блогери провели своєрідну акцію на підтримку новонародженого свята, опублікувавши у своїх журналах невелику замітку про солідарність між блогерами світу. У 2005 у святкуванні взяли участь 587 власників блогів з 43 країн. Сьогодні блогери України також святкують свій день, проводячи тематичні зустрічі та ділячись досвідом публікацій в Мережі.

Явище блогінгу в сучасному світі - поняття складне і різнопланове. Блог давно еволюціонував з простого онлайн-щоденника в форму корпоративної підтримки, спосіб заробітку грошей і багатомільйонний видавничий бізнес. Приклад Huffington Post, блогу, купленого у його творців за 315 млн доларів і отримав Пулітцеревскую премію, досить красномовний. Світ переконався, що блог - медіа-канал з великим майбутнім.


Корпорації використовують блоги як спосіб підтримки свого оффлайн-бізнесу і комунікації з клієнтами. Манімейкери створюють тематичні блоги для заробітку грошей на рекламі та трафіку. Мільйони людей по всьому світу використовують блоги та мікро-блоги, щоб ділитися своїми думками з читачами й знаходити підтримку в онлайн-спілкуванні з однодумцями.

Яке майбутнє чекає блогосферу? Чи зникне блог як форма самовираження, перетворившись в форму ЗМІ? Blogging.org в 2012 році провели дослідження серед 1000 блогерів США, де на той момент налічувалося близько 42 мільйонів онлайн-журналів. Більше 81% не запрацювали на своєму блозі навіть 100 $ за всю історію його існування. Проте, число блогів в усьому світі зростає не по днях, а по годинах.

Очевидно, що бажання заробити грошей на блозі - невиправдана і не ефективна мотивація для його створення. Блогосфера існує завдяки можливості вільно висловлювати свої погляди, створити власний канал зв'язку зі світом і стати частиною інтернаціональної спільноти. Ці якості, безсумнівно, забезпечать їй світле майбутнє. Купити подарунок на день блогера можна у нас.

Що подарувати блогеру? Кращий подарунок - це Мерч із зображенням або логотипом блогера. Наприклад, Термочашка з фото, або повербанк з мотивуючої фразою.

Супутні товари

Закрити